VOIP

VOIP
Als organisatie bent u erg afhankelijk van uw telefonische beschikbaarheid. U wilt altijd bereikbaar zijn, een professionele uitstraling hebben en de kosten beheersbaar houden. Zeker met het gebruik van analoge telefonie kunnen deze drie factoren zich goed tegenwerken. Vaak gaat het één ten koste van het ander en moet men flink in de buidel tasten als er meer dan alleen bellen nodig is.

Met de opkomst van de digitalisering en het internet werd VoIP (Voice over Internet Protocol) mogelijk.
We kunnen daardoor een telefonische dienst leveren met diverse voordelen op het gebied van flexibiliteit en gebruiksvriendelijkheid.

  • U bespaart kosten omdat u geen aparte infrastructuur meer nodig heeft voor uw telefonie. U gebruikt namelijk uw eigen internetverbinding en kunt de aparte telefoonlijn opzeggen.
  • De digitalisering maakt het mogelijk om een koppeling te maken met een centraal telefoonboek, zodat u efficiënter kunt werken.
  • Uitgebreide gratis functionaliteiten zoals bijvoorbeeld conference calls of het, al dan niet automatisch, doorschakelen naar een intern of extern toestel
  • Telewerkers kunnen ook thuis via hun VoIP-nummer bellen en gebeld worden. Hier komen geen extra kosten bij, omdat ze zich met onze geleverde telefooncentrale (hosted PBX) nog steeds in uw netwerk bevinden.
  • Veel functionaliteiten en uitgebreide rapportagemogelijkheden kunt u op een gebruiksvriendelijke wijze zelf beheren zonder tussenkomst van een provider.
  • Integratie van andere diensten zoals bijvoorbeeld videogesprekken, voicemail, het opnemen van gesprekken en het ontvangen van faxberichten in uw e-mail.
  • Als laatste kunt u zeker 20% besparen op belkosten, zeker als u nog analoog belt. Gesprekskosten worden apart berekend.

Hebben wij uw interesse gewekt? Neem dan vrijblijvend contact op om een vergelijking met uw huidige belkosten te maken.